Aedron Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Lurte på om det var norske navn på veier og byer på selve kartet. Vet at du kan ha norsk tale og norske menyer, men har ikke klart og lese meg fram til om det er norsk på kartet. Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slemmus Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Norske stedsnavn? Er jo egennavn på byer og sånt da, så det heter jo det samme på norsk og engelsk!" Siter VW Corrado 2.0 16v CorradoClubNorwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hmm ja det er jo sant det. Men jeg var på butikken i helga og der sto det en utstilt. Der sto veinavn og sånt på et merkelig språk (hollandsk eller no) så det var grunnen til at jeg lurte....Virket heller ikke som det var noen demo som sto og gikk. Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 er norske navn og byer ja... riktig det Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hvordan syns dere det funker med at man må sette i navigasjons dvd'n for og legge inn ruta? Tenker da på om dere syns det er tungvindt Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 nei.. bruker den ikke så altfor ofte så det er egentlig greit.. men kunne hatt en cd skifter da så er det enda enklere :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 det var faktisk en ganske smart ide, hehe. det må jeg tenke litt på. hehe Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 men problemet er att du må ha dvd skifter.. ikke cd skifter.. å dvd skifter er ikke billig :( Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Kjøp deg heller den med harddisk. Mye greiere =) Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 det skal jeg vel forsåvidt være enig i, men da må jeg rive ut midtkonsollen av bilen for jeg har ikke plass til 2-din Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg