thoomaas Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hallo :)Har ikke så mye peiling på Bilstereo, så derfor spør jeg dere. Har nettopp motatt disse høyttalerene og spiller. Høyttalere : http://www.hifispeed.dk/shop/pioneer-ts-a6911-6x9%22-16702p.html Spiller : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330380 Lurte på om jeg trenger forsterker for å drive dette, får å få god lyd ? evt. hvordan forsterker vil passe best ? Tenkte å oppgradere med Subwoofer litt senere, må ta litt hensyn til det å når jeg skal kjøpe forsterker. Takk for all hjelp :) Mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Du MÅ ikke ha forsterker, men det blir nok mye bedre med en forsterker... Men du har startet i feil ende da, skulle heller ha kjøp et bra kompsett til å ha foran, og forsterker til det... En dynabel bf1502 blir fin til de du har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoomaas Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Har for tiden en golf 2, 86 mod. To høyttalere i hatthylla burde holde for mitt bruk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 kjøp noe billig på biltema.. spiller mye bedre for en billig penge=)men det spiller greit på bare spilleren.. men vis du skal ha subber så ville jg nok hatt forsterker på disse her å=) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Skal du ha sub, så må du nesten drite i noe i hatthylla... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoomaas Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hvor mye watt må evt subben yte for å få maximalt med lyd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 En sub yter ingenting... Hvor mye den tåler spiller heller ikke så stor rolle, bare forsterkeren som skal drive det er kraftig nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg