Sæther Racing Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Jeg har en Opel Senator B 92- Når jeg kjøpte bilen var det så vidt ikke bremse effekt, Så prøvde jeg og lufte og lufte systemet til liten nytte, Så kjøpte jeg 4 nye caliper Så tok jeg ut masterpumpa, og så den var lekk, tørket og prøvde og fikse den. Så fikk jeg snodigt bilen gjennom eu- Bilen har fortsatt sikklig dårlige bremser. Så fant jeg ut at ABS fungerer ikke og den låser på høyre foran og venstre bak ved veldig oppbremsning, Så fikk jeg tak i en brukt masterpumpa, Byttet den i dag, og luftet systemet igjen, Bremse ble mye bedre, MEN bilen låser fortsatt på venstre foran og høyre bak og ABS fungerer ikke Noen som har noen forslag,??? kan legge til at systemet er ikke lekk og bruker ikke bremsveske, Nå kommer vinter'n og snø og is, og har lyst til og ha optimale bremser før dette. Ellers kan det bli farligt, Mvh Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ingen som har peiling her? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hvis du kobler ut ABS'en (tar ut sikringen), bremser den likt på begge hjul på samme aksel da. I så fall er nok ABS-modulen "steike tollat". Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Det var et kjempe tips!!skal prøve!! tusen takk!!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 prøvde det men låser fortsatt på 1 hjul foran hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg