volvoRsport Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Skulle sette inn baksete i min 95mod 945 i stad, men oppdaget at det midtre festet til baksete ryggen er forskjellig (setene er ifra -93, altså uten 3punkts belte i midten). På min er det festet/sveiset i karroseriet, mens på det andre er det feste til å skru i. Så det jeg lurte på er om posisjonen til festet er likt på begge modellene (festet sitter på samme plass)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Jeg bygget om min fra `91 mod til nyere. Alle innfestningene på ryggen er forskjellig. Er en del jobb... Vil du ikke ha nytypen som har høyere seterygg? Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Vil du ikke ha nytypen som har høyere seterygg? Vil helst ha det nyere ja, så selger nok det jeg allerede har. Men er ikke så lett å finne ett i grått delskinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Alle innfestningene på ryggen er forskjellig. Er ikke de festene på hjulhuset like heller? De øverste "bøylene" og de "sporene" nederst ved hjulhuset? Du har ikke et bilde av festene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Om du har `95 mod bil og skal ha inn nytypen seter erdet "bolt on"... Skillet kom i `93. Jeg hadde `91 mod bil og skulle ha `98 mod seter. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Om du har `95 mod bil og skal ha inn nytypen seter erdet "bolt on"... Det vet jeg, men har det gamle typen setet. Er det bare det festet til ryggstødet i midten som er forskjellig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg