roskilde02 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 har en mondeo, cd6000 står detpå spilleren, har tulla til dette kodegreiene og nå er den låst, har ringt inn og får beskjed om at jeg må sende den inn og det vil koste ca 1000 kr... ikke mye lyst til ut med det..noen som har en ide om hvordan få dette til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Send meg serienr og delenr på PM, så skal jeg se hva jeg får til. Står på en gul lapp på siden på spilleren. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roskilde02 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 det skal jeg gjøre, får ikke gjort det før i morgen. håper det lar seg gjøre, lei av å ikke ha lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 For 1000,- og få låst den opp, da er det jo nesten billigere og kjøpe seg en After-market spiller? :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roskilde02 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 hva er en after market spiller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 En spiller som du ikke er fabrikkmontert i bilen :) Kjøper de i butikken og installerer selv Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sreppen Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med å få kjøpt ein cd 6000 til min Focus. Min cd 6000 er dsv deffekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med å få kjøpt ein cd 6000 til min Focus. Min cd 6000 er dsv deffekt:)Du har PM Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg