dagblix Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Ok, da vet jeg det. Uannsett så er jeg bare sjalu. Jeg vil også ha en slik sak men boligprisene her i oslo har satt en effektiv stopper for ekstravagante innkjøp de neste 32 årene(borsett fra en dream theater signaturgitar jeg får fredag) takk for info! Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Poenget med at jeg nevnte m3 var bare for å dra fram en bil som har 300hk og for å vise til at biler med orginalt 300hk koster mye mer enn dem med 150 hk Hmm ja det er jo merkeligt at det skal være slik forskjell, spesiellt med det avgifts systemet som er her Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 En ok turbomotor er bare en lett lav-kompet NA-motor... null problem å kjøre døgnet rundt med det... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Vil aldri få de papirene fra Toyota og det kan jeg garantere 100%:P dem godkjenner aldri noe som ikke er dems og et turbokit fra C2power har dem ingen ting med å gjøre. så spar heller de pengene med å få det godkjent til mer trimm hehe..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 problemet blir hvis man krasjer, med en splitter ny m5 f.eks. og dreper også føreren i den bilen. For forsikringa dekker ingenting da, og da sitter du i gjeld fram til du dør. Men skal sjekke heller litt rundt den 10 års regelen. Og se hva den gjelder. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hvis du skal gjøre alt etter boka er det mye billigere og enklere å kjøpe en bil med turbo i utgangspunktet. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg