Janisea Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hei jeg vil kjøpe et drifte spill. hva spill skal jeg kjøpe og hvor skal jeg kjøpe det?? takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 http://www.liveforspeed.net Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Det spillet har jeg faktisk ikke hørt om :) Er det bra fysikk og grafikkmessig? Er det Arcade preget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 meget god fysikk, simulasjons racing spill der du kan sette opp alle vinkler på hjulopphenget, anbefalles! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Er det verdt de 300 kronene for å få alle bilene, eller er det egentlig gøy nok med kun de tre standard-bilene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 du kommer til og angre om du ikke kjøper spillet. er så mange fete baner der, om du kjører banene nok ganger, så starter du og linke de mens du drifter ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Linke de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Online multiplayer. Har du Xbox360 så vil du ikke angre på å kjøpe Forza Motorsport 2 Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 nå skal det vel også sies at live for speed ikke er no vits uten ratt og pedaler da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 nå skal det vel også sies at live for speed ikke er no vits uten ratt og pedaler da... Det er vits, men spillet blir mye bedre med ratt og pedaler. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg