VeeDub Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Jaja, så var det min tur. Natt til Tirsdag 21.10.03 ble Golfen stjålet 20 meter ifra Falken bygningen på Kongsvinger. Den var Monzablå (blå\grønn) Hadde ett blått Sparco bøtte sete på fører siden. 17" Azev felger Topp stripe med oval VW logo i samme farge som bilen. Venstre baklys var pæra så og si gåen. sotete hovedlykter med sort kryss. emblemfri grill. Hel lakkert fargere, breddere, skjørt. Har mista internet tilgang siden jeg flyttet (som nabo til Falken) og har nå lånt meg en datamaskin. og har ingen bilder utenom noen få som lå på en gratis nettside. OM NOEN HAR ET BEDRE BILDE, PLEASE LEGG DET UT SER DU NOE\DELER\BILEN\NOE!!!!!! SI IFRA!! PS. Hadde ikke tyveriforsikring :( Jaa.. veit dumt!!!!!! Sparebank1 nektet å forsikre bilen for tyveri før jeg installerte alarm. Der jeg bodde før var det garasje porter så hadde ikke noe særlig bruk for det. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Fy fa............rgeblyant!!!!!! Utrolig kjipt det der...... faen at man ikke får ha noe i fred.... Får håpe den dukker opp igjen da, hel og fin Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Ja, helt jævlig det her. Skulle selge bilen nå også. Hadde akkurat fikset hjullagre & endeledd og fått bud på 50k for den. Skulle ha GullGolfen jeg :\ Har vært ute å kjørt rundt i en 1.4L Focus å leita, håper egentlig mest på å finne den i grøftekanten (sommerdekk) med en person inni bilen. Noen som så Jack Bauer i går? Der var det en ide av hva som kommer til å skje. Rein skjæra tortur!!!!! Huff, får dra ut en tur å titte igjen. Folk i Oslo områdene, ser dere noe så si ifra. / Tommy Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Holder øyna oppe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg