opuso Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 jepp bilen gløder ikke , har byttet glødeplugger og skjekket at den sikringen som er ved exspasjons tanken er hel, og jeg har målt over den samme sikringen og da er det 12,73 volt hele tiden, noen som har peil? hvor mange gløde reler er det? det "relet" jeg har målt over er koblet rett til minus polen på batteriet.. hjel hjelp hjelp.. finnes det noen "standard" feil? mvh jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 prøvd å smøre oppe broene mellom glødepluggene?? kan hjlep litt ihvertfall.. er den helt død?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 prøvd å smøre oppe broene mellom glødepluggene?? kan hjlep litt ihvertfall.. er den helt død?? det er helt dødt.. ikke en antydning til strøm der.. har du vært borte i noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hadde samme porblemene med min bil men jeg skifta glödepulggene å lagga en ny glöde knapp som jeg skrur av å på glödden:) pröv det du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 ja, men jeg skulle gjerne hatt det som det skal være.. var på møller nå, det fant ut at det var en feil men klarte seff ikke og fikse det.. jeg kjøpte også 2 stk nye dør brytere... for kupe lyset virker heller ikke hvis noen har noe peil så gi meg gjerne et hint.. mvh jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 det er vel 2 sikringer? en like under ekspansjonstanken og en oppunder kanten på en måte? bilde fra en tdi men er vel nogelunde likt? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hvordan er bilen din når den ikke gløder??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg