Defus Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Det er en saab 9-3 dette, 2000 mod. Stoler på dere gutter, så sakene er bestilt! Skal prøve å sette høytalerutgangene fra original spilleren til high level inngangene på audison forsterkeren. Nå må jeg bare finne en plass å ha forsterkeren, vil jo helst ikke at den heller skal sees.. Skal se der saab plasserer den originale forsterkeren, men tror ikke det blir plass nok der. Men skal legge ut bilder ja. Kan man legge ut bilder uten å linke til en ekstern adresse? Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 nei du må linke, men selv jeg forstod åssen man bruker photobucket.com. Det er bare å logge seg inn og laste opp. Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Er skeptisk til å få bass fra bare høytalerne. Men vil ikke rote med noen sub, har gjort det alt for mange ganger.. SKulle gått an å sette en "sub" i framdørene :) en liten søt 6.5". En slik mener du? ;) Tang Band W6-1139, ca. 50 usd fra http://www.partsexpress.com :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg