Gå til innhold

Bulk i døra etter service hos verksted!

Ranger emnet


SuiraM

Anbefalte innlegg

Dette må være så kjipt :(

Du kan vel begynne og ringe bort\ stikke og snakke med dem, og si det at du fant en bulk i døra som må ha kommet når den var på verkstedet... Er de reale mennesker går det an og snakke med dem :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, ikke spesielt moro å oppdage noe sånnt etter en service nei. Skal ta meg en tur dit på mandag å snakke med dem. Får inderlig håpe at de ikke setter seg fullstendig på bakbeina og benekter etthvert ansvar... Eventuelt så går det vel ann å kontakte forbrukerrådet om saken. Eller forsikringsselskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er alltid kjedelig for alle parter. Til syvende og sist så er bevisbyrden din, men ta kontakt med verkstedet på en skikkelig måte, og hør hva de har å si. Husk at man kommer langt med god folkeskikk. Er du bøllete får du sannsynligvis ingenting.

 

Syntes folk kan slutte å rope forbrukerrådet så fort det er noe.. Ser ikke at de kan bidra med så mye her, pga at ingen ting kan bevises, og uansett må man først ta kontakt med verkstedet..

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen jeg sa det var vel fordi de har drevet med slike ting i mansaldere, så de kan gi en bedre forklaring på rett og rimelig i denne saken enn vi på ett bilforum kan :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har på ingen måte tenkt å henge ut verkstedet eller opptre uhøflig. Jeg kan ikke bevise at det er de som har laget bulken, så får bare håpe vi kommer til en enighet. Grunnen til at jeg nevnte forbrukerrådet, var ikke for at de skal ta opp saken med de, men at de event. kunne fortelle meg hvilke rettigheter- og hva jeg som kunde hos de vil kunne kreve. Forhåpentligvis kommer vi til en enighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller tv2 hjelper deg :P

 

TV2 Hjelper deg hjelper deg faktisk bare hvis det er veldig mange som har hatt ett problem med en person bedrift :P

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår