Roberto Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Skrotnisse jeg kjørte med en bar på en orginal b230a, men vis du vil ha det til og holde er det nok med 0.5 +\- og da har du vel en cirka 150hk. og det funker jo det...... Hmm, må invistere i nye stempler isåfall, og da blir jo dette like dyrt som å kjøpe en ferdig motor med tilbehør :( Ikke at prisen er gale altså! Men det blir jo 4000 til for stempler.. hmm.. Får høre med ham hva han planlegger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Robert Hmm, må invistere i nye stempler isåfall, og da blir jo dette like dyrt som å kjøpe en ferdig motor med tilbehør :( Ikke at prisen er gale altså! Men det blir jo 4000 til for stempler.. hmm.. Får høre med ham hva han planlegger... du trenger ikke kjøpe nye stempler så lenge du ikke lader så mye.........bare senke kompresjonen..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 solgt! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 har du solgt turbokittet? passer det på en b21a Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Skrotnisse solgt! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 passer dette kittet til b21a? jeg byr 4500.- du har vel ikke mulighet for å sende det ( i oppkrav) opp til trondheim? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 er du snodig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by boof passer dette kittet til b21a? jeg byr 4500.- du har vel ikke mulighet for å sende det ( i oppkrav) opp til trondheim? ja jeg tror han er snodig jeg heggis. skal prøve igjen jeg.... SOLGT!!! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Ehmmm... er det solgt eller? Hehe... knock Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg