simon29 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Hei alle sammen! Meldte meg inn nettopp, siden dette såg ut som et saklig og bra forum:) Spørsmålet mitt er: Noen andre som er plaget med vibrasjonslyder i låseknottene i dørene og knappen på handbrekken? Har tenkt å få inn litt bedre lyd og vil ha minst mulig vibrasjonslyder:) Tips? -Simon PS: har en Octavia stv, 1.6, 2000-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon29 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Anyone?:) -Simon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hei, nei kan ikke si at jeg er plager av noen sånne lyder, får vel nesten skru opp lyden mer så du ikke hører de lydene da hehe, :) neida. er ikke sikker på hva du kan gjøre med det jeg, beklager.. Men du fikk ett svar ihvertfall :D Legg gjærne inn bilder av bilen din... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg sliter med ulyder i låseknottene selv.. Så lurer litt på hvordan man blir kvitt det.. Sliter også med ulyder i bakluka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 du er en ulyd du espen. ta av trekket og stram dem det er sikker der feilen ligger. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg