caddy96 Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Har akkurat gått til anskaffelse av en -96 Caddy 1,9 D. Ga 18 000. km er 118000. Er det en grei pris? Har imidlertid noen små-problemer... 1. En kakle-lyd når en svinger til venstre kan høres under bilen. Går fremme i fra og bakover. Hva kan dette være? 2. Lysene i hele instrumentpanel funker ikke. Sikringer er sjekket. Noen forslag? 3. Innimellom så lyser ikke glødelampa, og turtelleren virker ikke + at oljelampa blinker hele tiden. Hva kan dette være? Altså en del irriternede "små"-feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamhead Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Kakle lyd tyder som oftest på en tørr drivknute(mansjetten er gåen) Betalte det samme for en 97 mod ifjor. så prisen er vel noenlunde grei. min er gått litt lenger. De har en tendens til og leke litt olje rundt bunnpanne pakningen. går sirka en liter annenhver måned hos meg. (takk for biltema)Bare bytt pærer i instrument panelet så lyser det nok. (enkelt og gjøre)Sjekk ledningene til dynamoen Evt girkassa kan være der turtallsproblet ditt ligger. Glødelampa lyser ikke når det ikke er behov for gløding. hvis bilen er varm. Men de har og en tendens til og leve sitt eget liv. Jeg gløder som regel 5 sek. uansett jeg Ikke heng deg opp i lampa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg