HrpZ88 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hallo :).. har en 3dørs Golf.. skulle hatt ut sideruta bak hel.. hvordan gjør jeg det? er den limt? noen som evnt. kan legge ut en liten kjapp guide og bilde? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Av med dørtrekk, vipp opp plasten i bunnen, så tar du ut skruen som holder fast vinduet i bunnen og river av pakningen rundt vinduet, så skal det bare være å ta det rett ut:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 hallo :).. har en 3dørs Golf.. skulle hatt ut sideruta bak hel.. hvordan gjør jeg det? er den limt? noen som evnt. kan legge ut en liten kjapp guide og bilde? Er ikke de rutene limt da? tror du må bruke sånn pianotråd som jeg ble anbefalt for frontruta. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Er ikke de rutene limt da? tror du må bruke sånn pianotråd som jeg ble anbefalt for frontruta. Jepp er limt ja, men limet sitter og er vel hardt som faen? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg