smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 nei, 9855 koster 4000 og er nok noen hakk bedre, med tanke på det du vil ha ut av spilleren edit: 4000 på dynabel.no Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 nei, 9855 koster 4000 og er nok noen hakk bedre, med tanke på det du vil ha ut av spilleren edit: 4000 på dynabel.no Hmm, hvor får jeg tak i denne for 4000? på bilsteroespesialisten er den til over 4600,- Jeg trenger da egentlig ikke det fancye 3d displayet om det er kun det som er forskjellen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 eltek.. http://www.dynabel.no edit 3500 faktisk :) da har du 500 til pils Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 eltek.. http://www.dynabel.no edit 3500 faktisk :) da har du 500 til pils To gode kjøp :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 eltek.. http://www.dynabel.no edit 3500 faktisk :) da har du 500 til pils Kommer ikke meg inn på den siden jeg, men om du ser på denne igjen:http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=679&c1=6&c2=6&c3=0 ..da ser du hvor mye som står om den iforhold til de andre til samme pris.. Jeg vil ha en spiller der det er lagt vekt på bass og lyd konfigurasjonene.. ikke fancy display osv.. du skjønner hvor jeg vil hen :) Bare vil ha for meg om ikke den spilleren er veldig god og ikke vil dekke mine behov? Den du snakker om, har den mer lydinnstillinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 9855 har mer avanserte instillingsmuligheter ja.. den har tids.korigering, 2/3 veis aktiv deling og en rekke andre finesser. ser at det er mye informasjon om den andre der ja, men det behøver ikke bety at den er best. finner du ikke eltek eller finner du det ikke på sidene dems. litt knotete der.. trykk på nettbutikk, så bilstereo - alpine.. evt google dynabel eller eltek Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 9855 har mer avanserte instillingsmuligheter ja.. den har tids.korigering, 2/3 veis aktiv deling og en rekke andre finesser. ser at det er mye informasjon om den andre der ja, men det behøver ikke bety at den er best. finner du ikke eltek eller finner du det ikke på sidene dems. litt knotete der.. trykk på nettbutikk, så bilstereo - alpine.. evt google dynabel eller eltek Supert, kom inn på den nå.. Ok, la oss få det engang for alle: Den 9855 som du forelska deg i, er den beste, bedre enn 9857 jeg egentlig så meg ut? :P Ser at den 9855 har 4x50Watt og 9857 har 4x60Watt, hva har det å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 i praksis: ingenting Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Ble helt forvirret jeg nå. Hvilken ville dere valgt? Har jo et avansert anlegg, så er ute etter å få stilt det inn så nøyaktig og mye som mulig ;) Du sier her at du har et avansert anlegg så da går jeg ut ifra at du har eksterne forsterkere til det meste av høyttalere, da har vel 4*60 eller 4*40 watt lite og si... Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 forresten: hater når andre svarer sånn.. det vil si veldig lite.. skal du bruke forsterkere, som alltid er å anbefalle, trenger du ikke tenke på dette i det hele tatt.. mulig du kan spille litt høyere uten forvrengning, hvis du har 4x60w, men dette er så lite at det ikke har noe å si i praksis.. de fleste spillere er ikke veldig gode til å spille høyt uansett(uten forsterker), men kobler du på en forsterker er 9855 det soleklare førstevalget mitt i hvertfall som du sikkert har fått med deg:) Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 forresten: hater når andre svarer sånn.. det vil si veldig lite.. skal du bruke forsterkere, som alltid er å anbefalle, trenger du ikke tenke på dette i det hele tatt.. mulig du kan spille litt høyere uten forvrengning, hvis du har 4x60w, men dette er så lite at det ikke har noe å si i praksis.. de fleste spillere er ikke veldig gode til å spille høyt uansett(uten forsterker), men kobler du på en forsterker er 9855 det soleklare førstevalget mitt i hvertfall som du sikkert har fått med deg:) Oki, takker så mye :) Da tror jeg at jeg går for den spilleren! Har ikke erfaring innen dette, så da må jeg nesten høre på dere som har peiling :) Forsterkere har jeg nok av ja, jeg måtte bare spørre, grunnet jeg er fersk i gamet foreløpig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Btw... Ser på specs av 9857: Audyssey MultEQ XT or Bass Engine® Pro på 9855 er det: Bass/Treble Center Frequency Adjustment Hva er forskjellen? Fikk for meg at Bass engine hadde endel mer å tilby der altså... noen formening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Btw... Ser på specs av 9857: Audyssey MultEQ XT or Bass Engine® Pro på 9855 er det: Bass/Treble Center Frequency Adjustment Hva er forskjellen? Fikk for meg at Bass engine hadde endel mer å tilby der altså... noen formening? Begge har bassengine, bare så det er sakt. Bruker vi det? niks.... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Begge har bassengine, bare så det er sakt. Bruker vi det? niks.... Oki, da så.. 9855 feature: http://www.alpine-europe.com/index.php?id=cda-9855r&no_cache=1&tx_comproductcatalog_pi1[show]=features#ridercontent 9857 feature: http://www.alpine-europe.com/index.php?id=cda-9857r&no_cache=1&tx_comproductcatalog_pi1[show]=features#ridercontent Der står alt spesifikt.. Får vel bare gå for den 9855 jeg da, om det er ingenting å stusse på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg