xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hei Jeg ble tilbudt en spiller av en bekjent.. Den heter BOSS RDS3160 MP3 Er dette gode saker? Jeg MÅ ha en spiller som har veldig gode instillingsmuligheter på bass og lyd generelt.. Er dette en bra spiller og hva er prisklassen på denne? Takker for svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Nei, det der er en middelmådig spiller, uten så mye fancy innstillinger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 tror det er en utgått modell, og den hadde ikke veldig bra instillings muligheter etter hva jeg fant.. Alpine CDA-9885R kunne du jo sett på.. den har ett hav av instillings muligheter og god lyd og koster ca 4000,- rundt omkring. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 tror det er en utgått modell, og den hadde ikke veldig bra instillings muligheter etter hva jeg fant.. Alpine CDA-9885R kunne du jo sett på.. den har ett hav av instillings muligheter og god lyd og koster ca 4000,- rundt omkring. Takker for svar. Denne karen skulle ha opp imot 3000 for spilleren.. Mener du at jeg bør vike fra den og heller kjøpe Alpine? Hører mye tull om Pioneer, med støy og slikt.. er det riktig? Er Alpine spiller noe å se etter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Alpine og pioneer har bra spillere ja... Hvis han skal ha bortimot 3k for den boss spilleren, så mener jeg at han prøver å lure deg på det groveste... Hadde det vært meg, så hadde jeg blitt mektig fornærmet... så JA, den spilleren skal du styre unna... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Alpine og pioneer har bra spillere ja...Hvis han skal ha bortimot 3k for den boss spilleren, så mener jeg at han prøver å lure deg på det groveste... Hadde det vært meg, så hadde jeg blitt mektig fornærmet... så JA, den spilleren skal du styre unna... Kjekt å ha hjelpsomme folk man kan spørre, slik at man ikke trakker i dritten.. Skal gjøre som dere sier, styre unna! Jeg må ha ny spiller til anlegget mitt, fordi det er ikke bassuttak på den Pioneer spilleren jeg har.. sikkert en billig greie som fulgte med.. Jeg så på denne til 4000,-: http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=865&c1=6&c2=6&c3=0 og ca samme spiller til 3000,-: http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=864&c1=6&c2=6&c3=0 Er det store forskjeller med tanke på pris? Hvilken ville dere valgt av dem? Vil ha den jeg vil bli best fornøyd med med tanke på innstillinger og lyd. Alt det der ipod greiene bryr jeg meg ikke om, har annen mp3 spiller jeg gjerne vil ha mulighet til å koble til. Vil ikke betale ekstra for at den er helt klar for ipod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Øverste linken din er feil..Den fører til at folk kan svare i tråden din....Så hvilken spiller var det du tenkte på? Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Øverste linken din er feil..Den fører til at folk kan svare i tråden din....Så hvilken spiller var det du tenkte på? Sorry, ble feil der. Nå er den retta opp i. Om du titter på de to linkene nå forstår du spørsmålet mitt :) EDIT: Det dukket faktisk opp en nesten identisk spiller til som har kosta 6000 før, nå 4000, samme som den øverste linken: http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=6&c1=6&c2=6&c3=0 Nå er det 3 stykk det står om, to til 4000 og èn til 3000. Er de til 4000 verdt en tusenlapp imellom den til 3000? EDIT TO: Og enda en til ca samme pris som har kosta mye før: http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=679&c1=6&c2=6&c3=0 Ble helt forvirret jeg nå. Hvilken ville dere valgt? Har jo et avansert anlegg, så er ute etter å få stilt det inn så nøyaktig og mye som mulig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Nå holder jeg en knapp på denne: http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=679&c1=6&c2=6&c3=0 Den hadde veldig mye bass instillings greier.. Hva mener dere? :)Alle til en ca samme prisklasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Det tror jeg blir et bra valg... kjør på du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Det tror jeg blir et bra valg... kjør på du ;) Hehe, skal det være så skal det være =) Men bare for å være helt sikker.. er den verdt de 800 kronene ekstra? Eller er det like greit å spare de pengene og kjøpe den til 3000? :) Hva ville du gjort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 skyt meg hvis jeg tar feil men 9857R har vel ikke tids.korigering har den det? det har i hvertfall 9855r eller kan du jo dra på med EISA Awards vinner for beste Cd-spiller til bill i 2007 Alpine CDA-9887R koster vel rundt 5000 Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 skyt meg hvis jeg tar feil men 9857R har vel ikke tids.korigering har den det? det har i hvertfall 9855r eller kan du jo dra på med EISA Awards vinner for beste Cd-spiller til bill i 2007 Alpine CDA-9887R koster vel rundt 5000 Stemmer... 9855 har en del flere snasne saker en det 9857 har. 9855 er mitt soleklare valg uansett;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 er vel billigste high end spilleren du får. mulig pioneer p88rs ligger rundt samme prisen for tiden.. mye av samme mulighetene på denne Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Jeg har et budsjett, og det skal ikke overstige 4000 :) Spørsmålet mitt er om ikke 9857R er den beste av dem jeg har linket til og til den beste prisen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg