Gå til innhold

Hvilken spiller? Alpine

Ranger emnet


t_O_r_E

Anbefalte innlegg

Skal ha ny spiller til bilen. Skal kun bruke forsterkeren i spilleren å ingen separat forsterker.

Hvilken av disse bør jeg da velge?:

Alpine CDA-9855r eller

Alpine CDA-9857r

Se helt bort i fra pris. Er vel litt prisforskjell på disse som jeg kan se rundt om på nettet.

Spilleren skal brukes på Polk Audio db-6501, eller Infinity Reference 6520CS å noe bimbam baki som jeg muligens skal bytte etterhvert.

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det lille du "tjener" på 4x60 kontra 4x50 er ikke mye.. begge disse er oppgitt i maks W, og har vel egentlig ikke store betydningen.. kjøper du 9855 har du en spiller med ett hav av instillings muligheter, og du slipper å bytte senere hvis du finner ut at du vil oppgradere.

Pug 306 - min første Løve

Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi holder på den fordi den er konge.. high end spiller til nice price

 

3500 på eltek

 

Ok, noen tips til hvilket komp. sett/coaxial 6.5" som fungerer bra fra eltek. må trykke bra å ikke bygge for mye innover. Nå vet jeg det blir begrensa med trykk i en 6.5" men man får vel brukanes trykk i slike å. Pris max 2500

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9855r, og er vel egentlig fornøyd med den. Lyden er jo flott, men den er litt slitsom å bruke. Tungvinte menyer, etc. Men det kan kanskje ha noe med at jeg har surra vekk fjærnkontrollen å gjøre?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, noen tips til hvilket komp. sett/coaxial 6.5" som fungerer bra fra eltek. må trykke bra å ikke bygge for mye innover. Nå vet jeg det blir begrensa med trykk i en 6.5" men man får vel brukanes trykk i slike å. Pris max 2500

 

seas elementer får masse skryt. aldri hørt selv da.

de billige dynabel settene er også gode til prisen. ellers så anbefaller jeg alltid focal 165a1 til budsjett anlegg.. disse finner du på. http://www.iceaudio.no

Pug 306 - min første Løve

Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seas elementer får masse skryt. aldri hørt selv da.

de billige dynabel settene er også gode til prisen. ellers så anbefaller jeg alltid focal 165a1 til budsjett anlegg.. disse finner du på. http://www.iceaudio.no

Focal har jeg hørt mye godt om, spiller er bestilt, hvordan er leveringstiden til eltek?

2007 Mazda 6 2.0D

2012 Peugeot Partner HDI EMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Du får jo dårlig diskant. Er uansett ikke så mye jobb å bytte ut de originale diskantene når du først har av dørtrekket for å bytte resten? Det er ihvertfall verd den ekstra jobben. :)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår