skogseth Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Holder på å innstallere nytt anlegg i min S4 (B5 karosseri). Hadde snakket med bilradiospesialisten på forhond å de sa det fantes spacere/mellomstykker fra original size til 6,5" til fremdørene. Så jeg gikk til innkjøp av komponentsett inkl 6,5" elementer. I ettertid viste det seg at det finnes mellomstykker kun opp til 5,25". Så spørsmålet er om noen har forslag til løsning eller hvor man kan få kjøpt nye dørtrekk som er ferdig tilpasset til denne bruk. Å lage hull/ødelegge originaltrekkene utgår. /Jan Skogseth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Nye dørtrekk kan selvsagt bestilles hos bedrifter som driver med stereo-instalasjon. Men når det ikke er aktuelt å bygge på det orginale trekket vil dette bli rimelig dyrt! Prøv å få tak i 2 andre trekk, og bygg på disse :) (få andre til å bygge på disse). Mitt beste tips. Det vanligste er å ta den nederste delen av dørtrekket og bygge ut denne i glassfiber. Da får du vinklet elementene samtidig, noe som vil lage et mye bedre lydbilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg