SirAnderz Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Ønsker og kjøpe en Golf GTI 16v BILLIG.. Kan være rust, men ikke så mye at det er altfor mye stress og fjerne det.. Alt er egentlig interessant untatt prisen.. Ca opp 6-7lapper max(1000lapper) Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Hehe.. Kanskje det er en litt urealistisk pris ja, men kanskje noen har noe sånt da, front kollidert eller noe sånt;) Ja det er første bil, grunn til at jeg skal ha en som er så billig, er at jeg skal jobbe med den osv.. mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Joa, er noe sånt jeg skal ha.. Får bare se ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg