Gjest sicarlse Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 japp. den går i protectmode. altså et eller anna er galt:) hva vet jeg ikke, men det er det sikkert noen andre som kan svare på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamhead Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 dårlig jording¨' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fikk ordna problemet (dårlige kontakter), men nye problem oppstår selfølgelig :P Har måttet kobla fra sub'en da den lager noe jævlig til lyd (kraftig "brummimng"). Når eg vrir om nøkkelen i tenninga hører eg skraping i høgtalarane og eg kan høre i høgtalarane når ein CD spinner i spilleren (som på ein gammel CD spiller) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 dårlig jording¨' ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valder Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Noen som veit om eit godt jordingspunkt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg