HoaxiePowah Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hei, skal ha styling kit til min a3 nå snart (rieger s3 look mest sansynligvis). Uansett det jeg lurte på er hvor mye lakkeringsverkstedene tar for å lakkere delene? Tenkte selvfølgelig egentlig å gjøre det selv. Hva trenger jeg av utstyr? Type lakker osv. Annet hjelpende og nødvendig ustyr. En liten step by step guide hadde vært fint :) :op :op :op :op :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth A3T Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hvis du må kjøpe alt utstyr så vil jeg tro at du kommer billigere fra det om du sender det til lakkverksted. De tar sikkert 3000 og oppover for å gjøre jobben, og da blir jo resultatet bra også! Siter http://www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 er det virkelig så mye ustyr som skal til da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth A3T Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Nja.. skal det bli bra så kan man ikke sprøyte med spraybox, og da kommer man opp i litt penger. Spørs jo hva du har tilgang på, og hva du kan om sprøyting da.. Må jo ha luft (kompressor) og sprøyte. Og så er det ganske vanskelig å få til metallic ordentlig hvis man ikke har sprøytet før da. Jeg fikk en til å sprøyte for meg, og var der og så på. Hadde helt klart gått i en fem, sju feller om han ikke hadde gjort det ;) . Men om du har tilgang på utstyr så kan det jo selvfølgelig være gøy å prøve... Men lakken er jo dyr å prøve og feile med. Siter http://www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ja. Jeg er nå omtrent 100% sikker på at jeg går for å få ett lakeringsted til å lakkere for jeg vil ha ett best mulig resultat + jeg gidder ikke kjøpe alt ustyret. Noe som vet hva dette koster sån ca? hel front+sideskjørt + bakfanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by a3fanatic (rieger s3 look mest sansynligvis). Hva er dette for noe da? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 sprøyte, god kompressor med en go del filter osv i "støv fritt" rom ville nok heller levert inn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killertox Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 du kan jo ta kontakt med rxracing og høre. http://www.rxracing.no Originally posted by Kenneth A3T Nja.. skal det bli bra så kan man ikke sprøyte med spraybox, og da kommer man opp i litt penger. Spørs jo hva du har tilgang på, og hva du kan om sprøyting da.. Må jo ha luft (kompressor) og sprøyte. Og så er det ganske vanskelig å få til metallic ordentlig hvis man ikke har sprøytet før da. Jeg fikk en til å sprøyte for meg, og var der og så på. Hadde helt klart gått i en fem, sju feller om han ikke hadde gjort det ;) . Men om du har tilgang på utstyr så kan det jo selvfølgelig være gøy å prøve... Men lakken er jo dyr å prøve og feile med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg