Glenn71 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 I dag var jeg ute og prøvekjørte en Volvo V70 D5, og jeg ble ikke noe mindre forelsket i den bilen etter å ha testet den. Hadde ikke regnet med at det var så bra drag i den motoren siden det var automat. Så hvis alt går etter planen blir det handel i morgen og jeg kan kvitte meg med en stk VW Passat GL 90hk. Men hvordan er det å ettermontere både hengerfeste og navigasjon på denne bilen? Er det noen som har ca pris på dette? Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Navigasjon tror jeg er ganske dyrt, tror det koster 10-13000 i innkjøp brukt i fra huggeri. Ja 163 HK fungerer bra synes jeg. Har manuell girboks jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 hengerfeste er jo ikke noe sak å sette på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg