Ghost. Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hmmm... dette skifter plutselig min mening om SD igjen ...FAN bir så usikker hele tia noen sier det er bra mens andre sier det ikke er bra... takk for svar FLERE MED ERFARING ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 bump... komigjen da people, noen folk må da vel handla på streetD før ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 husk at det er KUN negative ting om firmaer som kommer på nett da ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 tja... ike nødvendigvis håper jeg... du finner ikke slike deler på vanlige bildelsjapper... og til verken den prisen som på nette =) MEN jeg går for det og bestiller ... jeg må bare ta sjansen!!! får heller BOMBE de homsejavlene hvis de svindler meg etter jeg har bestil =] Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 tenkte , sende mail til dem før jeg bestiller ville ært en greit ting ... MEN dette er hva jeg fikk som svar ? ---------------------------------------------------- Vi har registrert din henvendelse og vil besvare den sÃ¥ snart som mulig, normalt innen to virkedager. Svartiden vil variere i tilfeller der vi mÃ¥ kontakte leverandører eller lignende. Vennligst pÃ¥se at Ticket ID forblir i emnet i alle svar. (VIKTIG) --- Thank you for your e-mail. Your request is registrated in our system and we will reply to it as soon as possible, normally within two workingdays. The replytime will be different when we have to contact suppliers etc to give you the best answer. If you are on of our suppliers or just want to send us an offer please send your email to dealer@streetdesign.no StreetDesign.no --------------------------------------------------------------- prøvde også å ringe til dem nett men NO ANSWER! hmm... er vel stengt jeg har virkelig lyst å bestille meg på en annen side så frister det svært lite etter at d har vært flere negative comments enn postitive om firmaet ? HJELP DA DERE SOM HAR BESTILT DERFRA FøR!!!!!!!!!! Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg