CrazyLoff Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hei.. Har vært plaget med mye piping og bussbremselyd når jeg bremser med golfen i det siste. Det begynte etter jeg hadde frammdekkene mine på balansering. Kan det ha skjedd noe under demontering eller? Veldig irriterende og pinlig lyd :P Hva kan jeg gjøre med det? Tror det kommer frammenfra.. Skive fremme og trommel bak her. Takker for svar :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Skeivmonterte eller løse felger gjøre så det piper i skiver vet jeg.. Men bare når du bremser, hmmm... Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Er vell lite med kobberpasta på klossene dine som gjør at det piper.. Ta av bremsene og smør klossene dine men kobberpasta så blir nok pipelyden borte Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg