fatlaces Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 har en hyundai elantra gl 1997 modell. når jeg starta opp heromdagen var det ingenting i displayet til klokka lenger. ingen stor greie, men har vendt meg til å ha klokke der. la også merke til at sigarett tenneren ikke fungerer lenger. noen tips ? Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 har en hyundai elantra gl 1997 modell.når jeg starta opp heromdagen var det ingenting i displayet til klokka lenger. ingen stor greie, men har vendt meg til å ha klokke der. la også merke til at sigarett tenneren ikke fungerer lenger. noen tips ? sjekka sikringene a? Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 ja det igrunn ville ha bekrefta, at det bare kan være en sikrig. skal sjekke håndboka om det står noe om hvor sikringene er Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jepp var sikring! nå er klokka og sigarettenner tilbake :) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Gratulerer! Nå kan du sjekke tiden det tar før sig-tenneren popper ut... lol (Sorry.. bare måtte få det ut... ) :-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatlaces Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 hehe. hadde den bare vist sekunder så... det hadde vært no ;) Siter BMW Z4 2003 3.0i Huyndai Elantra GL 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg