Javvad Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hei! Lurer på hva jeg kan forvente å få for en Golf 2 med defekt clutch; Bilen er EU-OK frem til og med neste år, årsavgiften er betalt. Er noen skjønnhetsfeil inne i bilen; Førersetet er litt knekt på toppen, kan lett fikse det. Vinduen på førersiden har kilt seg fast, må bare åpne og løsne. Har servicehefte på bilen, kjørt rett over 150000. Tidligere eid av gammel dame i 20år. Det er så godt som ingen rust på bilen, noen små flekker. Følger med ett sett med sommerdekk, som nye. 15" alufelger Tåkelys Vinterdekk Hvor mye kan jeg forvente å få for den? Vet det ikke er all verden, kan likesågodt prøve å selge den litt i deler eller noe? Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 max Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har et par vinterdekk. Kan jeg regne med å få 3000 for bilen med dem, også selge dem alufelgene ved siden av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Bilder! Så man får et helhetsinntrykk :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 men uansett så er ikke en golf som ikke er kjørbar verdt noe... får jo en helt grei golf for 5-6000.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hvilken modell er det er det cl gl gti eller noe? hvor stor er motoren på den? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har ikke bilen her slik at jeg får tatt bilder. Kan bare si såpass at den er sølvgrå, og er rimelig strøken, altså lite rust etc og lite skade i lakken. Er en 1.6 CL om jeg ikke tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 kan jo legge den ut for 5ooo da..sikkert noen som kjøper den,bytter clutch og bruker den. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 jeg har en Clutch ! =) helt NY i eske hvis du er interresert i å kjøpe =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg