frosten74 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har ein 96 mod Caddy 1.9 D meget kjekk bil :-) men har eit stort problem med starten. I fjor vinter kjøpte eg bilen med litt startproblem .. noen dager gjekk det fint og noen dager ikkje , men så kom sommaren og alle problem forsvant. Men nå har det vårte kaldare igjenn her ein dag så va det 7 grader ute å da ... starta den ikkje . kjinna og kjinna ca 10 min med litt pauser inn i mellom da starta den igjen , så nå har problemet leita seg fram igjen kva kan dette være ???? kan det være glødepluggane ? den går altid litt ruskete skjølv om det er varmt i veiret dei første minutta etter at den har stått ei natt..kom med tips folkens .... mvh Frode Siter Stone-Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolle Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hei. Startproblemer i litt kaldere ver kan vere at de er 2 stk glødeplugger som har tatt kvelden. Har hatt samme probleme i fjorhøst å da skiftet eg alle pluggene. Da ordnet alt seg,men pass på å skifte alle. Eg kjøpte av dei kjente slage men tror ikkje de er noen vits.Kan kjøpe sjå bilthema til den halve prisen.Dei har ikkje så mykje lengre levetid dei dyre tror eg.Lette å skifte er dei også. Hilsen Rolle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frosten74 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Takk skal du ha !!!! mvh Frode Siter Stone-Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frosten74 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Joda du hadde heilt rett skifta glødepluggane og to stk va heilt ferdige ,dei va heilt svarte av sot,lenge sida desse har fungert ser det ut som :-) Siter Stone-Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg