Morgis Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 noen som har bilder av hella ballastet som sitter originalt i bilene mellom 1996 og 1998 ? Er det samme som dette?: Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 dette er skuffende av bmw folket selv. Dette må dere vite :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Kan jeg spørre hva du skal med bildet? En ballast ser ganske lik ut en annen... Dessuten kom E46 i -98, før det var det ikke xenon på noen 3-serie. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 for å være sikker på at det var lik type som audi ballastene jeg har fra før. Og det viste det seg å være. Bilen dette hadde stått på var en 97mod. Sikkert en 98 utgave da. Men da jeg googlet fikk jeg frem både tynne, høye og T-formet. Derfor. Men disse er nok for senere modeller. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg