naits_89 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 hei Eg har et sånt ellement: http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?aa=0&id=95378&StuntID=20044 og en sånn forsterker:http://www.mtsautopart.no/_shop/product_info.php?products_id=6366&from=kelkoo subben er 2 spolet og på koblingsboksen eg har kjøpt som eg skal montere på kassen er begge + ene koblet sammen å beggen - ene koblet sammen. har laget en liten skisse om kordan det kommer til å bli som eg har tenkt det! hvor mange ohm er den koblet i da? vill forsterkeren tåle det? Takker for svar Siter Min bil: Opel Vectra 1,8 1996! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Det er 2x2ohm spoler, så når du da paralellkobler, så vil du få 1ohm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Forsterkeren skal tåle det ja. Håper forresten ikke at du har betalt så mye for den! Får jo en bra forsterker til den prisen... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Som alt annet på netthandelen, så har han sikkert betalt overpris. Den suben der er nesten gratis i innkjøp, og det er en grund til det... Har selv testet den da jeg fikk en tilsendt gratis for å teste.... Jbl decade i riktig kasse hadde mere trykk en den hadde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naits_89 Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 eg fikk forsterkeren å 15 tommeren for 1500 kr! men en kompiss av meg hadde lik subb å lik forsterker han klarte 145 db i bilen sin! han hadde 2 4 veiser boschmann 350w rms i tilleg! men holder for meg Siter Min bil: Opel Vectra 1,8 1996! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 eg fikk forsterkeren å 15 tommeren for 1500 kr! men en kompiss av meg hadde lik subb å lik forsterker han klarte 145 db i bilen sin! han hadde 2 4 veiser boschmann 350w rms i tilleg!men holder for meg[/Quote] Bevis, ja takk :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naits_89 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 skulle jerne bevist det! neste gang det er db drag her i området skal eg filme det om han fortsatt har det:p men vist eg kobler subben som på bildet vill alt fungere ok? nå har eg en 25mm2 siver tinned powerkabel! eg fikk ikke plass i kanalene mine til 50mm2 så eg måtte bare finne på noe! kabelen var ganske dyr å skulle lede en del bedre en rein kobberkabel så håper ikke den smelter. 2200w rms skal drives så har 80 amp sikring ved batteriet holder det? har aldri kobla så store anlegg før så vet liksom ikke ka som er de svakeste punktet :p Siter Min bil: Opel Vectra 1,8 1996! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg