rallyroger Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Har akkurat kjøpt meg en 91 mod 325, leke/pendlebil ( kjempelurt? ) Anyway.. Den er lat.. sykt lat.. fant ut feil en.. en luring har skrudd ut gasspedal "stopperen", så full gass var halv.. jada.. nå er alt så mye bedre, men fortsatt ikke helt den 325 følelsen jeg tenkte meg.. noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Sikkert slitte kammer på den, bytt de og sett på åpent luftfilter, gremrør og effektanlegg. det er det vanligste å gjøre eller så kan du jo konvertere til turbo eller kompressor. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg