Red Tornado Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Er det noen som vet helt sikkert boltavstand på en 91 mod Mazda 323 GTX?! På Mazda visste de ikke (?!) og i forskjellige felgkataloger har jeg sett både 4x100 og 4x114,3! ER DET NOEN SOM VET DETTE HELT SIKKERT?!! Trenger hjelp før jeg blir gal! ;) Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 4x114,3 http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Tornado Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Kan ikke helt si at jeg så det samme som deg på den sida altså. GTX stod jo ikke der og det nærmeste da må jo være 323 4wd og der står det jo 4x100. Du skjønner kanskje hvorfor jeg sliter litt med det her? :) Har ikke kjøpt bilen enda så det er derfor jeg spør og ikke måler. Siter If it ain't broke don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg