eGtTurbo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Vel, jeg kjører mye banekjøring med div biler og har ikke prøvd GT4, GT5 eller hva det nyeste nå heter men har tidligere ikke blitt imponert over GT serien egentlig. NFS porsche og richard burns rally er vel det nærmeste jeg har vært simulator til nå iallefall. RBR er gammelt så grafikken er vel ikke helt på topp, men realismen er 90% eller no :D . Kan ikke sammenlignes på noooe hvis med andre rallyspill inkl dirt. Måten bilen reagerer på små hull, et dekk utenfor asfaltkanten slik at man hekter og kan ha større fart osv osv. Genialt Sitter ukentlig og surfer etter nyheter om et nytt realistisk rallyspill, men like skuffet hver gang en utgivelse kommer :/ Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Street legal racing: redline! Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 SLR er jo et vannvittig morsomt spill, bare synd det har så mange bugs. Realismen kan vel diskuteres, men et utrolig underholdende spill:D! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg