Endura Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Min 1.8td har begynt å vandre med +/- 100 omd. mår jeg holder et turtall på ca 1200 - 1500. Over under dette området er det stabilt. Ved belastning fungerer den ok. I nedover bakke og når motoren bremser, gir jeg litt gass kan motor kubbe eller motoren får bilen til å "hoppe" Dette skjer kun i nevnte turtallsområde. Bilen har tidvis begynt å akslerere dårligere med tilhørende svart røyk. Dette er ikke alltid. Noen tips ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Tett luftfilter, eller tett dieselfilter. Eventuelt begge deler. Er enklest å begynne i den enden hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endura Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Tviler på filtrene, har testet uten luftfilter. Tett dieselfilter ville vel problemet biltt mere merkbart ved høyere belastning.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg