Lars Erik Johannesse Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Var ute og kjørte, skulle gire fra 2 til 3gir og dermed ble clutsjpedalen flat. fikk dratt den ut igjen med skoen og trykt inn igjen og fikk den igir. Fikk lura bilen hjem så sjekket litt akuratt. Når jeg pumper på de få cm jeg har og gå på så blir den flat til slutt. Om jeg drar den ut igjen har jeg ett par cm og gå på igjen men fort flat. masterpumpa er tørr og fin. ikke tegn til ytre lekasjer. misstenker dermed slavepumpa luftet clutsjen istad. ikke noe forbedring. Clutsjen tar 1-2 cm ut fra bunn og hogger veldig til. Veske i beholderen er max. Hva tror folket ? noen meninger ? Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Var ute og kjørte, skulle gire fra 2 til 3gir og dermed ble clutsjpedalen flat. fikk dratt den ut igjen med skoen og trykt inn igjen og fikk den igir. Fikk lura bilen hjem så sjekket litt akuratt. Når jeg pumper på de få cm jeg har og gå på så blir den flat til slutt. Om jeg drar den ut igjen har jeg ett par cm og gå på igjen men fort flat. masterpumpa er tørr og fin. ikke tegn til ytre lekasjer. misstenker dermed slavepumpa luftet clutsjen istad. ikke noe forbedring. Clutsjen tar 1-2 cm ut fra bunn og hogger veldig til. Veske i beholderen er max. Hva tror folket ? noen meninger ? Hadde samme problem på min, byttet begge syl/pumpene jeg. Ble helt fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hadde samme problem på min, byttet begge syl/pumpene jeg. Ble helt fin. Stemmer. TOk og satt wireskript tang på gummislangen fra masterpumpa til slave. Så prøvde og clutsje. Clutsjen stein hard. Dermed, slavesylinder lekk. Ny bestilt. 1400,- mekonomen. Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg