Tulle Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Vi skal ha bil i russetiden, det er snakk om en vw carravelle. Vi kan veldig lite om lyd, spesielt i bil. Har sett på en utleiepakke med to Mackie SRM450 høytalere (http://www.mackie.com/products/srm450/) og en minimikser til 10 000kr. Vi trenger hjelp til å finne strømforsyning, og setter stor pris på forslag til bedre høytalerpakker som kan leies i en periode på ca 20 dager. Lurer også på om vi kan fikse det elektroniske selv eller om vi trenger en elektiker e.l. Takk for alle svar:) Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 om 10000 for den pakka er en god pris vet jeg ikke da jeg ikke har peil på hvor prisene ligger på sånnt. men du burde i hvertfall høre rundt hos forhandlere som leier ut lydutstyr i fylket dit, hvor du får den beste prisen. mot reklame på bilen er ofte forhandlerene snille mot russen:) ang strøm så kan dere velge mellom en haug batterier og ny dynamo i bilen, som er dyrt. eller ett aggregat av noe slag, som er høylytt og dere må passe på å ha drivstoff til det. skal dere stå mye stille å spille er nok ett agregat best. bare pass på at høytalerene spiller høyt nok til å overdøve aggregatet da:) og med litt spørring på forumet her greier dere nok dette selv.. lykke til Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tulle Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Takk Takk, tenker vi får spørre rundt i morgen, men vet ikke om noen som leier ut. Vel vel, er vel bare å sjekke rundt:) Om noen vet om noen i oslo med omegn som leier ut agregat eller lydpakker setter vi stor pris på om dere sier ifra til oss:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg