cebusupra Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 hei allesammen jeg er ny her paa forumet..unskyld hvis jeg ikke kan stave ordentlig..hehe det har vert fire aar siden jeg dro fra norge for aa gaa paa legestudier. jeg begynner vist aa glomme norsken min, og dette keyboardet mangler de tre viktige bokstavene..hahaha bummer!!saa jeg maa slenge inn noe engelsk noen ganger. men men..jeg bor akkurat her paa filippinene og eier en jza70 type r supra (mk3) Jeg ordret den dikrekte fra japan den er converted fra right to left hand drive. motoren er en 2.5 1JZGTTE. mods? vell jeg har: KYB 3 puck racing clutch and pressure plate TRUST 3" exhaust no catback APEXi cooldown timer APEXi BOV APEXi headgasket BREMBO front rotors GREDDY boostmeter TRD camgears. PIVOT quickshifter ogsaa en nissan skyline r32 type m. Siter driving a honda is like the special Olympics. you may be a winner but still a retard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg