hvid87 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Noen som kan gi tips til hva som kan være problemet med min golf 3 vr6? når jeg ligger jevnt på gassen i f.eks 3 giret så kjennes det som om bilen nøkker så vidt.virker litt ujevn.noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 en kamerat av meg hadde omtrent det samme problemet med sin A4.. ved jevn gass i et tilfeldig gir begynte den å fjuske osv.. han byttet luftmengdemåleren, og problemet var løst :) det er en måte du kan teste om dette er feilen! du kan koble ut ledningen som går inn i LMM, og kjøre uten den plugget i! hvis du ikke merker til den ujevne gangen lenger, er det det som er problemet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvid87 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 hmm LLM?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 LMM = LuftMengdeMåler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvid87 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 AHA smart;) hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg