ole180 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei Er på jakt etter turbo som skal yte rundt ein 450hk, skal bygge ein 16v maskin, så lurer på hvilke turbo som holder til ein 450hk, tenkte på intrg wastegate på første bygget, så oppgradere til ekstern senere når det skal litt mer hk inn i maskinen. Så? er det noen som har erfaringer med turbo valg til dette? eller vett om noen som kan passe? Mvh Meg=) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 du er helt i grenseland av hva en intern wg vil klare. vil sterkt anbefale deg å bygge med ekstern wg med en gang, ellers vil du kunne få ustabilt ladetrykk. Ang. turbo vil du kunne bruke en turbonetics 60-1 med et .96 eksoshus. den turboen har en kapasitet på rundt 550 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 okey, bygge me ekstern då, så slepper eg prob med wastegate viss det er i grenseland. Men har du ein plass hvor eg kan kjøpe ein slik turbo? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 okey, bygge me ekstern då, så slepper eg prob med wastegate viss det er i grenseland. Men har du ein plass hvor eg kan kjøpe ein slik turbo? http://www.vsmotor.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 okidoki, takker for svar:) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg