eXNCCC Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Heisann:) Har da kjøpt meg en eclipse gs 1996 modell. Hva er det beste å begynne med når det gjelder å få litt mer hk og litt lyd i den og generelt får den til å gå litt bedre da jeg ikke har altfor mange penger nå. Gjerne link til ei grei side også. Leter også etter et komplett styling kit, fant ikke noe jeg ville ha på bsbildeler og siden jeg ikke vet om noen flere sider lurer jeg på om noen har link til ei side med mye eller styling generelt? Har noen også ei grei lyd-pakke å anbefale ? Takk på forhånd:) Siter Mitsubishi Eclipse GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razimo Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei mtsautopart.no styling-tech.no og streetdesign.no de har en god del til eclipse, kan sikkert finne andre sider å. Siter 82,Volkswagen Scirocco 1.6 GTI 02,Chevrolet Silverado 6.5 LS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Monter eff anlegg og inductionkit (evnt bare filter) så har du grom lyden. Det letteste og beste er vell bare å sette på et turbo kit. Du burde ta å kikke litt på ebay vist du skal ha motordeler7styling osv. kan spare flere tusen der! :) Men ellers så har du jo http://www.bsbildeler.no som er flinke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingping6 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 bodykits.com har utrolig mye utvalg. hvertfal av styling til den eclipsen du har. eg ville sjekket det ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Men ellers så har du jo BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita som er flinke... Les gjennom hva som er skrevet på forumet her om bsbildeler før du kjøper noe som helst av de. Kan være greit at du er obs på hva som venter deg hvis du handler derifra. Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Jeg har handlet fra de før jeg... Ikke hatt noe problemer da hvertfall, men har jo hørt snakk om at de bare sitter å vaser på jobben. Men så lenge jeg får de delene jeg har bestilt uten noe tull driter jeg i hva de gjør i arbeidstiden! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg