pasadena Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Kjøpte meg en 1995 modell Passat med 2.0l motor. Bilen Er EU ok og ikke gått mer enn 131000km.:D Men den har rusta i dørene og ser ut som en dass. :( Bilen har blå farge og er sedan. Noen som kan hjelpe meg her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hva trenger du hjelp til? Nye dører? (Sjekk lokale høggere) Hva gjør at den ser ut som en dass? Post et par bilder, så kommer det sikkert mange gode tips og forbedringsforslag :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Skal en tur til høgger etterpå. Bruker dem flittig, da jeg har en annen passat oxo. Den ser ut so en dass fordi forigge eier ikke har tatt så godt vare på den. Teknisk er den bra. Maling på sete og ratt. Masse småbulker og riper, men blir vel bra til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Maling fra rattet burde jo gå an å fjerne, men fra setet er vel kanskje litt værre.. Du får se etter noen GTI-seter å dytte inn der :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Da er ny førerdør, panser, grill og skjerm kjøpt nytt. Til og med riktig farge. :D Fikk oxo med skinnratt,men dette er slitt så får se hva det blir til med det. Mangler bare høyre bakdør, så er bilen rimelig fin utvendig. Skal se om jeg får lagt ut bilder av før, under og etter bilder av det jeg gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Da er panser og forskjerm byttet. Grill blitt lakkert. Fikk vaska bilen skikkelig. Var ikke så mye riper alikevel. Har lånt kamera til søstra mi,så får ikke lagt ut bilder før jeg får lånt det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg