relfant Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Det har begynt å hyle når jeg kjører. Hylingen er der når jeg kommer opp mot ca. 70 - 80 km/h, og uavhengig om jeg bremser heller ikke. Høres ut som at det kommer fra det høyre bakdekk, men dette er jeg ikke helt sikker på. Noen som vet hva dette kan skyldes? Kjører en Passat 1,8 1997 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Det har begynt å hyle når jeg kjører. Hylingen er der når jeg kommer opp mot ca. 70 - 80 km/h..................... Har du glemt dama i baksetet? :D Sjekka lufttrykket i dekkene? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relfant Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Skulle ønske det var dama i baksetet Har akkurat vært på langtur og har ikke sjekka lufttrykket i dekkene. Tenkte ikke på det. mMe det høres veldig ut som at en av bremsene tar borti. Bremseklossene ser helt fine ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 mMe det høres veldig ut som at en av bremsene tar borti. Bremseklossene ser helt fine ut. Kjapp test på det er å kjøre en god stund på en vei hvor du ikke trenger å bruke bremsene så mye... og så stoppe og kjenne om skivene er varme. Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg vedder en utgått tiøring på at det er gåent lager. Det er nemlig ikke høykvalitet på delene VAG monterer på bilene sine. De skal jo tjene penger på reparasjoner og delesalg også. Jekk opp hjulet og kjenn etter slark. Bytt før du gjør skiva urund, hvis det er lageret da. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg