brekyr Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Har Audi Concert anlegg i nye bilen, og jeg lurer på er det noen som klarer å finne specs + antall høyttalere osv. Har googlet en del, men finner ikke den informasjonen jeg ønsker. Er det også mulig å koble til en subwoofer på anlegget på en enkel måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 er det det "vanlige" anlegget som kommer med, eller er det noe ekstra? I min bil (audi a3 2004 2 dørs) var det er par coax høytalere bak i og diskanter i a-stolpene forran og en 6,5" midbass i døra.. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Om det er standard eller ikke vet jeg ikke, men jeg har da en form for subløsning bak bagasjeromspanelet på venstre side. Godt mulig du også har en slik, for du legger ikke akkurat merke til den... Så tilbake til spørsmålet, så er det jo mulig å bytte ut denne suben med noe annet, men jeg kan ikke love deg en revolusjon med originale kabler/forsterker/spiller. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg