Gå til innhold

Plassering av Spylervesketank, og servotank ved ombygging til B21ET ?

Ranger emnet

Teebob

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp montert en B21et motor i min 240 87`.. Men jeg sliter litt med og få plasert spylerversketanken, og servotanken.

Har den høye, smale spylervesketanken som står i biler med 21et..

Den er forsåvidt grei og plasere, på høyre fjørtårn, men hvor skal jeg da feste servotanken ?

Skal på BT og ha driten godkjent, så skulle helst fått montert det sån som det er orginalt...

Noen som har bilder av hvordan de skal stå ?

Er det noen som vet om man MÅ ha spylervesketank ?, ved tanke på godkjenning av motor, hos BT...

Mvh Svein

[-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn..

[-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt

[x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt

[x]75`Volvo 242L, Solgt

[X]86`Volvo 740GL Hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fant jeg og nett ut..

Men jeg har fått det til nå.. Monterte spylervesketanken der den skal vere orginalt. Så flyttet jeg servotanken bak et stykke, slik at den står mellom spylertanken og bremekraftforsterkeren.. Det funket bra...

[-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn..

[-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt

[x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt

[x]75`Volvo 242L, Solgt

[X]86`Volvo 740GL Hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du fikk det til da;) legger med et bile jeg så kan du se åssen det egentlig skal være:P bilde er ikke så bra men ser da spylertanken og servopumpa med tank

VolvoTurbomotor.jpg

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider