Adoon Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Hei Jeg har en 318i coupe med orientblå farge som jeg lurer på hva jeg burde gjøre med. I starten tenker jeg på ting som ikke koster 5000 men heller litt lave priser.. sånn småtteri som gjør mye forskjell. gjør det mer sportslig eller kul osv. Noen som har forslag til hva jeg kan handle til den? :) Her er bilder av den: Skal prøve å fikse flere bilder etterhvert:) MVh Joakim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Pen bil du har! Kanskje noen angel eyes og LED baklykter hadde gjordt seg? Og visst du vurderer styling (selv om det er ganske dyrt) syns jeg du bør velge M-Tech II. Men uansett hva du gjør - Keep it clean! Siter BMW - The Ultimate Driving Machine '02 BMW 320Ci '65 Ford Taunus 17M '95 Ford Mondeo V6 2.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hadde det vært min bil. så hadde jeg kjøpt meg senke sett og sotede blink forran og på siden. kanskje nye speil? alt det til sammen er under 5000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adoon Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 jeg har kjøpt meg leppe foran til frontfangeren, senkesett 40/20 så den blir fint senka, og bakrutesenker og øyelokk.. får det på til uka tenker jeg.. pluss eksos. Da kan jeg legge ut bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hvilken leppe er det og hvor handler du fra? Det blir sikkert pent! Siter BMW - The Ultimate Driving Machine '02 BMW 320Ci '65 Ford Taunus 17M '95 Ford Mondeo V6 2.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adoon Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 jeg handler av MotorTecknik eller http://www.schmiedmann.com. kjenner folk der så får rabatter fra sjappa:) hehe.. en slik leppe: http://norway.schmiedmann.com/ProductPictures/image_6561_big.jpg :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adoon Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Jeg lurer på noen lykter. Noen som vet hvor jeg kan få bestilt Angel eyes til denne bilen? Evnt jeg har Bi xenon nå, går det ann å flytte xenon delen over i de nye angel eyes lyktene. så je får xenon på nærlysa? eller burde jeg heller kjøpe sånne ccfl eller hva det heter. Ringer.. som man setter på original lyktene? er det vanskelig å montere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Senk,sort grill,nye lykter og nye speil hadde gjort susen, koster ikke mye heller. Sjekk ut koed.dk de er langt billigere enn norske butikker på omtrennt alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Jeg lurer på noen lykter. Noen som vet hvor jeg kan få bestilt Angel eyes til denne bilen? Evnt jeg har Bi xenon nå, går det ann å flytte xenon delen over i de nye angel eyes lyktene. så je får xenon på nærlysa? eller burde jeg heller kjøpe sånne ccfl eller hva det heter. Ringer.. som man setter på original lyktene? er det vanskelig å montere? Det er lett å montere på e36 hvertfall... Billige CCFL på ebay! kosta meg 430kr ferdig fraktet hit. Siter BMW E36 318i - 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adoon Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260156698960 <--Passer disse på min f.eks? er dette noe å satse på kanskje? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg