XepeR Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Skal kjøpe min første bil nå snart siden jeg får lappen om 2-3 måneder, trenger noen tips. Jeg er ikke så veldig kresen. Kan være alle merker, men foretrekker tyske biler. At bilen har veldig god plass er et must siden jeg er omtrent 2m høy. Sitter godt i alle mercedeser jeg har kjørt, samme med Passat og mazda 626'en vi har. Litt krefter er heller ikke å forakte, RWD hadde vært greit, men må ikke være det. Må heller ikke koste over 40k. Helst i Bergen/Hordaland/Vestlandet området. Noen forslag? Autodb linker hvis dere har. Siter Er ute etter en bil til under 40k med god plass og litt futt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Da kan jeg anbefale Mazda 626 coupe.. Riktig nok ikke bakhjulstrekk, men greit med trøkk. 148 hk i modellen opp til og med 88, og 140 hk fra 89 og oppover som følge av katalysatorpåbudet. Lykke til med bilkjøpet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XepeR Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 dårlig med annonser på de, men får se hva som dukker opp, haster ikke akkurat Siter Er ute etter en bil til under 40k med god plass og litt futt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg