januz Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Hei har akkurat fått meg Focus 1,6 2001 modell og lurte på om det går an å skifte cd-spiller og samtidig få det til å se pent ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondo Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 det går helt fint å skifte spiller. finn enten tak i en spiller som er like stor som den org for eks:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334366. ellers får du kjøpt deksel for ombygging til vanlig spiller. vil anbefale å kjøpe en stor multimediaspiller. ser bedre ut enn en liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 *mondo* har du dobbel Din spiller i din bil?? jeg har montert mm spiller 2Din i konebilen... men ramma passer jo ikke i heletatt.. dashbordet er jo buet! hvordan har du eventuellt gjort det i din??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondo Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Ja jeg har en dobbel din tv/dvd. det er sikkert litt forskjell fra spiller til spiller. det ble ikke helt 100% etter dashbordet men det ble rimelig bra. skal få tatt ett bilde å lagt det inn her. Min spiller har forresten ikke løs ramme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg