thanatos Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Hei ! Noen her som sitter på en hekkspoiler lik denne ? Eller en slik som denne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Den siste der skal være meget lett å finne da den er original på sikkert halvparten av Audi 80ene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by snerhus Den siste der skal være meget lett å finne da den er original på sikkert halvparten av Audi 80ene ;) Audi 90 mener du vel? Alle audi 90 86-91 har jo disse originalt. (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by NoLimit Audi 90 mener du vel? Alle audi 90 86-91 har jo disse originalt. (?) Tror ikke absolutt alle har det originalt (men det skal jeg ikke si sikkert. Jeg holdt på å skulle kjøpe en -89 90 i vår og den mener jeg at den ikke hadde spoiler...) Men det er veeeldig mange 80er også som har det originalt. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 sikkert lett å finne hvis man vet hvor man skal lete ? hint hint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 siden ingen tok det siste hintet... hvor skal jeg lete ? edit : noen her med de tre instrumentene som sitter i midten på 80/90 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klikake Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Prøv med en eller annen opphugger/Møller/Norsk bildelsenter... De har nok.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Du kan jo ta en titt på http://www.nbfbildeler.no Der finner du _mange_ deler.. Ca alt som finnes på huggere rundt forbi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg