kombo Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Postet denne i Peugeot forumet, men ser i ettertid at det er ett nokså stille forum, så forsøker heller her inne: Noen som vet hvordan det er å montere stereo i en 206cc? Tenker på plasering av forsterker, og hvordan man går frem for å ta av deksler for å bytte ut de høytalerene som sitter i bilen fra før. Må man ta av hele dørsidene, eller er det mulig å bare ta av dekslene som sitter forran høytalerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 hvis du skal demontere litt og ikke har gjort det før, anbefales hayes bøkene du får kjøpt på blant annet biltema. Disse forklarer ALT mulig du skal gjøre på bilen din detaljert og med gode bilder. Så slipper du å røske løs noe som ikke skulle vært røska i! Disse bøkene koster rundt 200 hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har absolutt fått valuta for min til Golf IV! :) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kombo Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Takk for hjelpen, har fått byttet de to fronthøytalerene nå, de som sto i fra før må være noe av det slappeste som følger med nyere biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg