Corsa Tuner Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 91mod gsi, motor, understell, eksos++ kommer fra corsa cup bil. Går godt til 1.6i å være. Strøkent interiør, og motor er totaloverhalet for ikke mange tusen siden. Grei bil som blir donor bil. Sånn er den nå. Artig bil, kjørte 24mil i går kveld uten noen problemer, da hadde bilen stått siden november 06 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Strøken bil. Hvor fant du denne? har lyst på en sånn når jeg har fått litt teken på og skru corsa!:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Lå på autodb, henta den i larvik. Ble bare nesten 50mil turretur i går for å hente den. Fikk den så billig så måtte bare ha den:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 er det lov og spørre hvor mye du ga for bilen? =) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Ga 6500.- sånn den står på bildet. Må smi mens jernet er varmt:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsA Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 faen jeg ringte på den akkurat litt for seint, ellers hadde den stått i gården min nå ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 faen jeg ringte på den akkurat litt for seint, ellers hadde den stått i gården min nå ;-) He he, må smi med en gang her ja:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariooos Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 flott :) gratulerer :) sjefs.. :) planer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Planer hmmm.. Ja den skal høgges:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Hvor mye skal du ha for rattet og navet til rattet?passer det på senator? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Navet passer nok ikke senatoren nei. Må vell bruke rattet selv i bilen jeg skal bygge opp nå. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 hva? skal den hugges? selger du noen deler da eller?:P Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Den skal høgges ja. Ikke no blir solgt da jeg har kjøpt en 1.2s med bra kaross som skal få alle delene fra denne. Corsa sammlinga mi pr dags dato:) Felg prøving. Blir nok compomotive hjula som blir brukt. Skal sandblåses og pulverlakkeres igjen. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 du starter og opparbeide deg en liten corsa samling nå:P bra jobba Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Fikk senka 12s'n litt i dag da. Ble litt forskjel.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg